W Grupie Żywiec wierzymy, że budowanie kultury, w której alkohol jest konsumowany z umiarem i odpowiedzialnie wymaga współpracy i partnerstwa wielu podmiotów. Dlatego równolegle do kampanii Trzymaj Pion współtworzymy działania edukacyjne skupione wokół:

Odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu
Dbamy o edukację sprzedawców detalicznych oraz barmanów podczas organizowanych oraz sponsorowanych przez nas wydarzeń. Więcej dowiesz się w Raporcie Zrównoważonego Rozwoju Grupy Żywiec „Warzymy Lepszy Świat”

Edukacji w zakresie nieprowadzenia pojazdów po alkoholu
Razem z szeroką koalicją podmiotów, budujemy świadomość odpowiedzialnego prowadzenia pojazdów wśród polskich kierowców. Więcej dowiesz się w Raporcie Zrównoważonego Rozwoju Grupy Żywiec „Warzymy Lepszy Świat”

Etycznej komunikacji marketingowej
Nasze produkty oznaczamy specjalnymi znakami odpowiedzialnościowymi. Wspólnie z Radą Reklamy monitorujemy także zgodność reklam piwa z przyjętymi przez nas zasadami samoregulacji. Więcej dowiesz się w Raporcie Zrównoważonego Rozwoju Grupy Żywiec „Warzymy Lepszy Świat”